Huisregels
Goede afspraken, maken goede klanten
Niemand houdt van regeltjes, ook ik niet.
Echter zijn er enkele zaken die ik graag mee geef alvorens het salon te bezoeken.
Niemand houdt van regeltjes, ook ik niet.
Echter zijn er enkele zaken die ik graag mee geef alvorens het salon te bezoeken.
Om wachttijden te verhinderen, vragen we u graag om tijdig een afspraak te maken. Dit kan per telefoon, per mail of op onze website of Facebook. Geen afspraak = geen plaats! Tijdens een behandeling worden er bij ons geen telefoons aangenomen. Spreek even een bericht in op onze voicemail en we bellen u zo spoedig mogelijk terug.
Vergeet zeker niet uw naam en telefoonnummer achter te laten. Als u een afspraak maakt, gaat u akkoord met met onze annuleringsvoorwaarden en huisregels. Uw afspraak wordt altijd bevestigd via e-mail of bericht. Er wordt verzocht om kinderen en huisdieren thuis te laten dit omwille van veiligheid en hygiëne. Roken kan maar niet in het salon ! Eten wordt eveneens niet toegestaan in het salon. Mannelijke klanten zijn bij ons in het salon welkom, indien hier misbruik van wordt gemaakt wordt u de deur toegewezen.
Wij bieden GEEN erotische massages aan.
Bij ons kan er betaald worden op verschillende manieren onder andere met de bancontact App, cash geld of een voorafbetaling. LET OP! Als het geld niet op de rekening staat alvorens aanvang van uw behandeling gaat de afspraak niet door. Overschrijvingen na een behandeling worden niet aanvaard. Producten worden eveneens pas meegegeven als het volledige bedrag betaald is.
Het kan ons allemaal eens overkomen, graag vragen we u dan om een bericht na te laten op het nummer +32 474 69 21 31. Indien u meer dan 30min te laat bent kan het zijn dat uw afspraak niet kan doorgaan, dit wordt ter plaatse door ons beslist. Bij annulering wordt de behandeling doorgerekend. U heeft wel de mogelijk om dit bedrag om te zetten in aankoop van producten, zo is het al bij al geen verloren geld! Deze tijd gaat helaas ook van uw behandelingsduur af. We kunnen geen andere cliënten teleurstellen door de door u veroorzaakte vertraging.
De kosten van de behandeling blijven echter ongewijzigd. Indien u wil annuleren vragen wij u dit 24 uur op voorhand te doen dit per mail of telefonisch. Als u niet komt opdagen of ons niet verwittigd wordt dit beschouwd als een NO SHOW. De behandeling zal in dit geval voor 100% aangerekend worden. Dit is een vorm van wederzijds respect. De door ons gereserveerde plaats kunnen we niet meer voor een andere cliënt invullen. Zo moeten we klanten gaan teleurstellen vanwege een volle agenda. Toch jammer dat we deze plaats eigenlijk aan iemand anders hadden kunnen geven.
Hygiëne staat bij ons op de eerste plaats! Dit voor zowel voor uw veiligheid als voor ons. Onze instrumenten worden tevens dagelijks gereinigd in een ultrasoon reinigingsapparaat om bacteriën en schimmels te doden. Wij verwachten van onze cliënten dat ze zich aan deze regels houden. Als wij merken dat dit niet het geval is dan hebben wij het recht om cliënten te weigeren.
Bij ons geldt de regel: ‘Horen, zien en zwijgen!’. Vertrouwelijke informatie die gedeeld wordt tijdens een behandeling blijft geheim. Uw gegevens worden tevens enkel gebruikt door Beauty & Looks ❤ en niet verstrekt aan derden.
Beauty & Looks ❤ is zeer toegankelijk alsook voor iemand dat in een rolstoel zit. Het gebouw bevindt zich op het gelijkvloerse en is aangepast aan personen met een beperking. Achteraan het gebouw bevindt zich een ruime parking.
Cadeaubonnen verstrekt door Beauty & Looks ❤ hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar en wordt NIET terugbetaald of gecumuleerd met andere acties en promoties. U wordt geacht om deze bon mee te brengen op de dag van uw behandeling. Bent u deze bon vergeten dan wordt u de behandeling aangerekend. Als u nadien kan aantonen dat u in het bezit bent van een cadeaubon dan krijgt u het bedrag terug. Indien u niet komt opdagen wordt deze bon geannuleerd. Hou er rekening mee dat deze bon strikt persoonlijk is en niet inwisselbaar is voor contant geld.
Bij ons in het salon wordt er gestreefd naar een goede kwaliteit van diensten en producten. Het kan altijd voorkomen dat u niet tevreden bent of toch iets kwijt wilt. Belangrijk om te weten is dat wij u feedback heel ernstig nemen. Dit gebeurt uiteraard op een discrete manier. Zo kunnen wij u nog beter helpen in de toekomst en onszelf nog sterker maken! Samen zijn we sterk !!!
PS: Bent u tevreden over uw behandeling ?! Deel dan uw mening gerust op onze website of Facebook. U kan ons ook volgen op Facebook en Instagram!
Danku voor uw begrip!
Beauty & Looks ❤